Tervetuloa asiakaspalveluun

Alta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin koskien AfterPayta

Maksaminen

Jos olet maksanut laskusi eräpäivän jälkeen, lähetämme automaattisesti maksumuistutuksen 14 päivän kuluttua laskun erääntymisestä. Maksuhuomautukseen lisäämme viiden (5) euron maksuhuomautuskulun. Nähdäksesi laskusi tilanteen, kirjaudu sisään My AfterPay -palveluun. 

Jos maksusi ei ole rekisteröitynyt My AfterPay -palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@afterpay.fi niin tarkistetaan asia yhdessä.

Jos olet epävarma siitä, onko maksusi rekisteröitynyt, kirjaudu My AfterPay -palveluun tarkistaaksesi asia. Huomioithan, että maksun kirjautuminen voi viedä 1-3 pankkipäivää.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme (+358) 020 7229 462 tai laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@afterpay.fi

Maksumuistutuksessa pätee alkuperäisen laskun eräpäivä, joten lasku tulisi maksaa heti. Mikäli emme saa maksusuoritusta 28 päivän kuluessa alkuperäisen laskun eräpäivästä, siirtyy laskusi perintään. Perinnässä laskuun lisätään lakisääteiset perintäkulut.

 

Kyllä. Kirjaudu sisään My AfterPay -palveluun ja valitse haluamasi maksutapa. Maksutavaksi voit valita AfterPay tilin tai AfterPay osamaksun. Voit myös maksaa laskun kokonaisuudessaan heti.

 

Teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että voimme tarjota mahdollisimman laajasti erilaisia maksutapoja - nyt ja tulevaisuudessa. Tällä hetkellä voit valita alla olevista maksutavoista.

  • Lasku: Laskusi lähetetään tilauksesi jälkeen joko postitse tai sähköpostilla. Laskulle lisätään automaattisesti laskutuslisä.
  • Osamaksu: Päätät itse kuinka monelle kuukaudelle haluat jakaa maksusi - 3, 6, 12, 24 tai 36 kk. Maksun suuruus määräytyytehdyn osamaksusopimuksen mukaan. Voit maksaa koko luottosi pois koska tahansa ilman lisäkustannuksia.
  • Tili: Jos sinulla on tili meillä, maksat kuukausittaisen minimimaksun, jonka suuruus riippuu sen hetkisen luottosi määrästä. Voit maksaa koko velkasi pois koska tahansa- ilman lisäkustannuksia.

Lisätietoa maksutavoista saat kirjautumalla My AfterPay –palveluun.

AfterPay tili ja AfterPay osamaksu

AfterPay tarjoaa mahdollisuuden kaikille asiakkaille, jotka ovat ostaneet minimissään 50 eurolla valita maksuvaihtoehdoiksi AfterPay tilin tai AfterPay osamaksun. Tilin tai osamaksun voit valita sen jälkeen, kun olet saanut pakettisi ja ensimmäisen laskusi.

Kirjaudu My Afterpay –palveluun samalla sähköpostiosoitteella, jolla asioit verkkokaupassa. Valitse lasku, jonka haluat siirtää AfterPay tilille ja hyväksy luottoehdot. Sinulle lähetetään uusi lasku minimilyhennyserällä. Minimilyhennys määräytyy luottosi avoimen määrän mukaan. Luottoehdoistamme voit lukea lisää minimilyhennyksestä. Jos olet siirtänyt useita laskuja tilillesi, lähetetään kaikista ostoksistasi yksi tililasku kerran kuukaudessa.

AfterPay osamaksussa voit jakaa laskusi joko 3, 6, 12, 24 tai 36 kuukaudelle. Osamaksuerät ovat tasaeriä ja lasku lähetetään sinulle kerran kuussa.  

Huomioitavaa: Vaikka sinulla olisi jo kuukausitili tai osamaksu meidän kauttamme, sinun tulee jokaisen oston yhteydessä valita maksuvaihtoehto uudestaan. Näin ollen sinulla on ajantasainen tieto omista menoistasi.

Lue lisää tili – ja osamaksuvaihtoehdoista AfterPay verkkosivuilta

 

Kuluttajasuojalain mukaan luottoehdot on hyväksyttävä ennen tilin avaamista.

Kielteisen luottopäätöksen voi saada monesta syystä. Esimerkiksi merkintä luottotiedoissa tai  maksuhäiriöt voivat olla tällaisia.

 

Haluamme varmistua siitä, että olet tietoinen luottosi määrän kasvusta uuden ostoksen verran ennen laskun siirtämistä tilillesi. Myös kuluttajasuojalain mukaan luottoehdot on hyväksyttävä ennen tilin avaamista.

On mahdollista, että olet maksanut laskusi eräpäivän jälkeen tai olet unohtanut hyväksyä luottoehtomme.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@afterpay.fi, niin autamme sinua.

 

Kuukausilasku tulee postitse tai sähköpostiin kerran kuukaudessa.

Löydät laskukopion aina My AfterPay -palvelusta.

 

Jos emme saa suoritustasi eräpäivään mennessä, lähetämme maksuhuomautuksen 14 päivää eräpäivän jälkeen. Lisäämme laskulle lainmukaisen viiden (5) euron huomautuskulun sekä voimassaolevan viivästyskoron. Jos maksuhuomautuksesta huolimatta emme saa suoritusta 28 päivän kuluttua alkuperäisestä eräpäivästä, siirrämme laskusi perintään. 

 

Sinulla on oikeus kahteen lyhennysvapaaseen kuukauteen jokaista 12 kuukautta kohti. Edellytyksenä on, että olet maksanut vähintään vähimmäiserät neljältä kutakin lyhennysvapaata välittömästi edeltävältä kuukaudelta ja että ilmoitat lyhennysvapaasta AfterPay asiakaspalvelulle vähintään kahta viikkoa ennen sen alkamista.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@afterpay.fi viimeistään kaksi viikkoa ennen eräpäivää, jos haluat lyhennysvapaan kuukauden.

 

Jos emme saa suoritustasi eräpäivään mennessä, lähetämme maksuhuomautuksen 14 päivää eräpäivän jälkeen. Laskulle lisäämme lainmukaisen viiden (5) euron huomautuskulun. Mikäli maksuhuomautuksesta huolimatta emme saa maksusuoritustasi seuraavassakaan kuussa, lähetämme sinulle laskun koko erääntyneestä velasta sisältäen huomautuskulut. Tällaisessa tapauksessa luoton irtisanomisen ehdot ovat täyttyneet tiliehtojen kohdan ”Luoton erityinen erääntyminen” sekä kuluttajansuojalain (1978/746) 7 luvun 35 § mukaisesti.

Myöhästynyt toimitus ja palautus

Saat laskun erillisenä sähköpostina. Joskus sähköposti ehtii nopeammin kuin tilauksesi ja saat laskun ennen pakettia.

Jos et saa tilaustasi parin päivän sisällä laskusta, ota yhteyttä verkkokauppaan, josta teit tilauksesi.

Jos toimituksesi on myöhässä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@afterpay.fi niin autamme sinua siirtämällä laskun eräpäivää.

AfterPay ei ole vastuussa tavaran toimituksista, ainoastaan laskuista.

 

Maksat ainoastaan niistä tuotteista, jotka pidät itselläsi. Vähennä palautettavien tuotteiden osuus laskun loppusummasta ja maksa jäljelle jäävä summa sekä mahdolliset toimituskulut alkuperäisen laskun tiedoilla.

Voit aina tarkistaa avoimen saldon My AfterPay -palvelustamme.

Jos laskun eräpäivä lähestyy eikä palautuksesi näy My AfterPay-palvelussa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@afterpay.fi niin autamme sinua siirtämällä laskun eräpäivää.

 

Emme lähetä uutta laskua vaan voit nähdä avoimen saldosi My AfterPay -palvelussa. Lähetämme sinulle myös sähköpostin saatuamme myyjältä tiedon palautuksestasi. Saldo päivittyy myyjän käsiteltyä palautuksesi.  Käytä alkuperäisen laskun tietoja maksaessasi jäljelle jäänyt summa.
Alkuperäinen lasku on löydettävissä My AfterPay -sivuilla.

 

Hyvitys

Jos huomaat maksaneesi liikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme  My AfterPay-palvelun yhteydenottolomakkeen kautta saadaksesi rahasi takaisin mahdollisimman nopeasti. Käymme säännöllisesti läpi suorituksesi ja otamme tarvittaessa sinuun yhteyttä.

 

 

Yleistä

Tarkista roskapostikansiostasi, ettei sähköposti ole mennyt vahingossa sinne.

Jos lähettämämme sähköposti on joutunut roskapostiin suosittelemme, että muutat koneesi asetuksia niin, etteivät laskut jatkossakin mene roskapostiin. Jos sähköpostia ei löydy roskapostikansiosta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@afterpay.fi niin autamme sinua.

Voit aina kirjautua sisään My AfterPay -palveluun ja tarkistaa laskujesi tilanteen. Siellä voit valita myös maksuvaihtoehdoista AfterPay tilin tai AfterPay osamaksun. 

 

Tarkista, että olet kirjautunut oikealla sähköpostiosoitteella My AfterPay -palveluun. 

Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse (+358) 020 7229 462 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@afterpay.fi niin autamme sinua.

 

Kun valitset maksutavaksi laskun, osamaksun tai tilimaksamisen, tarkistamme luottotietosi ja varmistamme, että antamasi henkilötiedot ovat oikein ja olet yli 18 vuotta. 

Henkilötietojasi käsitellessämme noudatamme Suomen henkilötietolakia. 

 

Kuluttajavirasto on viime vuosina kiristänyt käytäntöjään suojellakseen kuluttajia ylivelkaantumiselta.

Kun valitset laskun, tilin tai osamaksun maksuvaihtoehdoksi, velvollisuutemme on tarkistaa luottotietosi.

Henkilötietojasi käsitellessämme noudatamme Suomen henkilötietolakia.

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 08.00-17.00

Asiakaspalvelumme tavoittaa puhelimitse numerosta (+358) 020 7229 462.

Puheluiden hinnat:
Lankaverkkomaksu 8,35 snt/puhelu + 5,57 snt/min
Mobiiliverkkomaksu 8,35 snt/puhelu + 22,32 snt/min

Tai voit lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@afterpay.fi

 

Kielteisen luottopäätöksen voi saada monesta syystä. Esimerkiksi merkintä luottotiedoissa tai  maksuhäiriöt voivat olla tällaisia.

 

 

Jotta voit maksaa laskulla, tulee sinun olla täyttänyt 18 vuotta.

Lähetämme laskut kirjeitse, sähköpostitse tai paketin mukana. Näet laskusi myös kirjautumalla My AfterPay -palveluun.

 

Löydät kaikki avoimet laskusi omasta  My AfterPay -palvelustasi. Pääset kirjautumaan palveluun sähköpostiosoitteellasi ja salasanalla.

Ota yhteyttä